Rabu, 7 April 2010

4 First ever in my life

hehehe..for first ever ever ever in my lost i cut my hair SHORT..dis is not my first time cut my hair but dis time is really2 SHORT..kenapa mummy nak sangat potong rambut..sebab
1. mummy rimas dah rambut panjang, so mummy memang nak gunting pendek..
2. kenapa fes time cut my hair like dis...---sebab dulu takut nak gunting camnih, sebab takut muka tak sesuai..huhu
3. senang nak uruskan rambut yang pendek.
4. kawan mummy suggent style camnih..

dis hairstyle called "SHORT LAYERED BOB"
why "BOB" , me also do know..but i like the style...nak tau camner style tuh..take a look dis

dis is it


bayang kan je r muka mummy tuh..hehe...


I LIKE MY NEW ME...DO YOU?

0 comments:

 

supercutemummy....ME.... Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting