Khamis, 29 April 2010

Selamat Hari Buruh

hehe...hari nih hari khamis...2 hari lagi hari buruh..means..cuti lagi...yeay..apa plan cuti cuti malaysia nih...
papa suggest balik jerantut coz lama tak balik..ok..so mummy decide kiter balik malam jumaat lah ..lepas balik kerja..amik adik ipar kat sentul then terus balikkkk kampung..

apa nak buat kat kampung..ha tu soalan yang bagus...biasanya klu balik sana..tak wat pape pun..duk umah jer..tengok tv...tapi cam kali nih nak ajak papa pegi mandi swimming pool lah pulak..tapi mia tak suka main air...hmmmm mana nak pegi nih...hmmmmm...still thinking....anyway...happy labour day to papa, kawan2 opis mummy..Syakira, Lily, Yus (bila lar nak meletup tuh),keyon, ibu zura, mama zura, ecah, shid, dan lain2....



ni masa hari buat riben kanser terbesau kat kolej mummy nih...layan..takde kene mengena pun gambo nih tapi suke nak letak...bersama bos....penat sungguh hari tersebut..fuh...!

saje ketak gambo nih..nak tunjuk hasil tangan mummy..hehe

1 comments:

Gee Arif on 1 Mei 2010 11:30 PTG berkata...

saya suka tee yg puan pakai hari 2...
hehehehe...

 

supercutemummy....ME.... Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting