Rabu, 29 Jun 2011

TETIBA BERUBAH

nape berubah nih mummy..aiseh..takde pendirian lah mummy nih.... huhu..
nape ek..

haha jangan keecoh...mummy drama je nih....cerita asalnya camni

pada suatu hari jam petang2 gitu..dalam kol 5 kot..masa tuh sabtu lepas.. kakak mia takde..sebab ikut nenek gi jalan..tinggallah mummy , papa dan adik kat umah...bila adik bangun petang tuh, mummy ajak pg the store saje jejalan , utamanya mummy nak beli ubat jerawat jer...pastu dah jalan2 tuh..papa duk usha hp...cakap kat mummy..
' ayang...beli samsung galaxy lah best..blackberry dah kuno lah'
wah gitu..
mummy yg buta HP nih pun intai2 lah kedai tuh...mummy sendiri pun tak kenal rupa samsung galaxy tuh..
pastu mummy nampak lah samsung tuh..dalam hati mummy ..apala best sangat ngan hp yg besar 7 inci tuh..besau tuh..camner nak jawab call... pastu mummy cakap kat papa...apa lah besau sgt..
papa kata :
' bukan yg tuh..tu samsung tab lah mummy...ni lah samsung galaxy nyer....
' hahahahah..gelak
yg tu ke....oooo mummy tak tahu..bab2 hp nih...
pastu tuan kedai pun layan lah mummy nih ...banyak gak soalan mummy pasal galaxy tuh..
penat gak lah dier nak jawab...bertubi2 mummy tanya..tapi cina kedai tuh maintain jer..
papa lak kusyuk gak dengar sambil dukung adani yg duk syok isap lengan dier tuh....
pastu dah explain by tuan kedai..br lah mummy faham...kesimpulannya...
MUMMY NAK LAH SAMSUNG GALAXY tuh...


hahahah...pulok doh...aritu kata nak blackberry bold...kan dah berubah.....hahahaahhaha

pas balik dar the store tuh..papa duk usha lah hp galaxy tuh dalam tenet....survey harga bagai... macam nak beli ke mummy jer...hehehehe.... klu beli Alhamdulilah....hehehe...dapat mummy hp baru... biarpun diriku ini susah sikit bab touch2 hp nih..hehehehe.....

so skang nih siang malam lah duk teringat kan samsung galaxy S2 tuh...hmmm makan tak kenyang , tido tak lena,, mandi kekadang basah gak tipulah tak baasah ..dah kalau kena air sah2 lah basah..idok yop..

hmmmm galaxy ...galaxy....galaxy...


yg mummy duk angau sangat hp nih sebab:
1. camera 8megapixel
2. touchscreen
3. nipis dari samsung galaxy S
4. ringan
5. application macam2 lah..fb , twitter, blog dll
6. tah apa lagi mummy tak ingat lah...


galaxy galaxy galaxy...anga dah mummy nih,,,...
love u lah..

1 comments:

lin alias on 29 Jun 2011 5:07 PTG berkata...

beli jela beb..ok pe...yg penting cik abg nak belikan....

 

supercutemummy....ME.... Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting